GACKT Visualive Arena Tour 2009 Requiem Et Reminiscence II

Jag skrev i ett tidigare inlägg (läs här) att Requiem Et Reminiscence II skulle komma ut den 27 december (alltså idag), men det är numera felaktig information.

GACKT har skjutit upp datumet på RRII med en månad, vilket betyder att den istället kommer ut den 27 januari.

Ifall ni är sugna på att köpa den här DVDn när den kommer ut så finns den att förbeställa på YesAsia.com (här ifall ni inte orkar leta rätt på den själv).



Angående YesAsia så måste jag påpeka att det tar väldigt lång tid för sakerna att komma, så om ni beställer något därifrån kan ni lätt räkna med att det tar runt en månad. Själv beställde jag därifrån den 9:de december och det har fortfarande inte kommit, och mamma beställde därifrån ännu tidigare (början av december) och det har inte heller kommit.

/Gakkun

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag vill så gärna beställa grejer därifrån men är inte positiv på att köpa med mitt bankomatkort för man vet ju aldrig vad de gör med ens bank konto O_O men det verkar ju vara en pålitlig sida..?

2009-12-28 @ 02:29:09
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0