Viktiga datum!

Datum när saker släpps:

Kamen Rider the movie: 21 januari (2010)

Stay the Decade alive:
1 januari (2010)

End of Silence: 9 december (2009)

Visual Live Tour: 27 december (2009)

Creds till http://camuigakuto.blogspot.com/ där jag hittade detta.


Det finns även en bok som heter Gacktionary (som ges ut den 19 december) där det finns sällsynta bilder, citat och dylikt från GACKT. Den gick att förboka på YesAsia.com, men den är helt slutsåld nu. Jag är inte speciellt förvånad över det...

Sen så släpptes Re:Born nyss också (2:a december), vilket är följande (för att citera YesAsia.com):

"Gackt's RE:BORN features the original story Requiem et Reminiscence which is part of Gackt's VISUALIVE TOUR. The 2-disc release consists of a 13-track CD including songs like Koakuma Heaven, Lost Angels, and No Reason, and a second original story CD starring seiyu artists Mizuki Nana and Fukuyama Jun."



Efter jul kommer min GACKT-samling alltså att utökas en aning, hoppas jag xD

/Gakkun


Kommentarer
Postat av: Nikki

Är boken på engelska? Funderar nämligen på att skaffa den ^^ Måste dock lyckas övertala mina föräldrar först xD

2010-01-16 @ 01:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0