ARE YOU "FRIED CHICKENz"??

Den 28 juli släpper GACKT albumet "ARE YOU "FRIED CHICKENz"??" som är låtarna som spelas på YFC-konserterna!

Låtlista:

01. 斬~ZAN~
02. DYBBUK
03. NINE SPIRAL
04. SPEED MASTER
05. LU:NA
06. 君が待っているから
07. MIND FOREST
08. WHITE EYES
09. JUSTIFIED *
10. JESUS
11. FLOWER
12. KAGERO
13. UNCONTROL ♂狂喜乱舞edition♂
(Mar. 21, 2010 LIVE ver.) *
14. JUSTIFIED
(Mar. 21, 2010 LIVE ver.) *

*Omgjord till CD-version

 

När vi ändå pratar YFC... Det finns nya "tour goods" (jag kan inte översätta det)! Klicka här för att komma till sidan. Bland annat så finns det kort man kan köpa med olika sexställningar! 69 kort är det dessutom. Jag tror inte att det är ett sammanträffande. I alla fall så tycker jag synd om GacktJOB.

 

/Gakkun

som försöker att inte bli irriterad över att det är dubbla frågetecken i albumtiteln och som hoppas att GACKTs singel som snart kommer ut är kickass!

Jag ber om ursäkt för att varken jag eller Gacchan riktigt tagit tag i det här med att uppdatera regelbundet och jag har ingen aning om det kommer att ske oftare nu. Time will tell, huh. Nu är det ju visserligen sommarlov och då borde vi ha mer tid att uppdatera (även om det knappast är tid som är problemet), men ja. Vi får väl se hur det blir! Tack till er som står ut med våran inaktivitet, hah!


Kommentarer
Postat av: Betty

Hej jag har inte heller varit online mycket på sistone, försöker hinna ikapp GACKT-nyheterna just nu. Man that guy keeps busy lol! Jag vet inte hur mycket det gör skillnad att säga det men jag är glad att det finns en svensk GACKT fansida som uppdaterar någorlunda :) så känn er inte otillräckliga.

2010-07-09 @ 06:18:39
URL: http://doubledagger76.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0