ARENA 37C May 2010

Är det bara jag eller borde det egentligen stå YELLOW FRIED CHICKENs?

Creds till fin-style @ ebay för bilderna ovan!

 

Maj-numret av ARENA 37C innehåller ett flertal intressanta bilder på GACKT från en konsert den 21 mars. Den konserten var enbart för män, även om det fanns kvinnor utanför som fick lyssna. De var väldigt noga med att bara män fick komma in, vilket resluterade i att en transa inte fick komma in, även om han var man. Stackare.

 

Jag tror inte att jag är den enda som känner mig frestad att köpa den här tidningen.

 

Fler bilder från tidningen finns här. Kanske inte så väldans bra kvalité, men man ser ju ändå gott och väl vad det föreställer.

 

En YFC-DVD kommer även att komma ut i maj; trailern kommer här:

 

/Gakkun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0