Min favoritlåt

En av mina absoluta favoritlåtar är den akustiska versionen av Kimi Ga Matte Iru Kara. Jag tror inte att jag har hört den vanliga versionen, men jag älskar den akustiska. GACKTs röst är underbar och gitarrspelet är awesome. Speciellt det Chacha spelar.

Det roliga med den här låten är att jag faktiskt har drömt om den. Det var en mardröm ifall ni undrar och gick ut på att jag lagt upp en länk till videon på facebook (true story) och sen att mamma tyckte om den bara för att det var typ en bebisröst som sjöng (dvs en remix av låten) och sen när jag länkade rätt version så tyckte hon att den var dålig. Jag var tvungen att kolla, när jag vaknat, så att det var rätt version och det är den - mamma gillar den ändå. Tycker att det är ganska roligt att Gacchans mamma lyssnar på GACKT och min mamma tycker att Kimi Ga Matte Iru Kara är bra.

Aja, nu babblar jag bara. Här får ni den:

/Gakkun


Kommentarer
Postat av: Sarah

tänk om min mamma gillade GACKT.... det hade varit kul ;D

2009-09-14 @ 08:05:21
URL: http://gjob.blogg.se/
Postat av: Betty

Min mamma gillar faktiskt hans lugna låtar "där hans röst kommer mest till sin rätt". :D

Mest 'Last Song', pianoversionen på DVDn.



Undrar om du hört originalversionen av Kimi Ga Matteiru Kara ännu? Om inte så bara googla Mediafire + låttiteln!

2009-12-01 @ 00:32:09
URL: http://doubledagger76.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0