Inte speciellt roliga bilder.

Gacchan laddade upp roliga bilder på GACKT, så nu tänker jag ladda upp lite mindre roliga bilder. Vi vet ju redan att GACKT pressar sig själv hårt för att göra sina framträdanden så bra som möjligt. Han jobbar dygnet runt utan att sova bara för att få sina konserter så bra som möjligt. Han gör allt för fansen.

Hans shower har alltid något extra, men precis som med det mesta så har det en mörk sida.


Jag tänker låta bilderna tala för sig själva.

 

 

 

 

 

Här får ni även ett videoklipp:

(Jag vet inte hur många gånger jag har sett det och det har gjort lika ont att se varje gång. Varför utsätter han sig för det här? Han skulle kunna stå stilla mitt på scenen utan att röra sig en millimeter, och fansen skulle ändå älska det.)



Kommentarer
Postat av: Liza

nej stackars liten! :'( <3

hatar att titta på dom där bilderna. gör ont varje gång

2009-11-23 @ 00:16:19
URL: http://liiitza.blogg.se/
Postat av: Betty

Hej jag (o syrran) klickade i GACKT m.fl. på NewNippons formulär. Fattar dock inte varför S.K.I.N. är kvar på listan, det experimentet är nog tyvärr överspelat.

Inte kul o se honom i skicket på bilderna (vad tusan är det som händer på den sista?!), klippet har jag faktiskt ALDRIG sett. Scary stuff. Undrar om han trippar på att vara Excentrikern med stort G som bara måste sova typ 3ggr/vecka och därefter gå ut på scen och vråla som besatt tills rösten och knäna ger vika. Ofta har vi fått läsa på hans blogg efteråt hur dåligt han mådde, att han har feber, m.m. Det är INTE coolt att köra slut på sig själv!! Fattar han inte att fansen skulle vara lika lyckliga - om inte lyckligare - om han höll sig till att göra en bra show dvs sjunga som en gud, utan att behöva bäras ut?! Ursäkta den långa kommentaren...

2009-12-01 @ 00:15:08
URL: http://doubledagger76.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0