Moshimo Tour

En rolig scen från Moshimo Tour.

 

Den 19:de december visades det här avsnittet av Moshimo Tour där GACKT är med.

Hela avsnittet (90 minuter med reklam, vet inte exakt hur långt det är utan reklam) finns att se på YouTube där samma användare som lagt upp videon ovan, har lagt ut hela avsnittet uppdelat i elva delar.

 

Avsnittet går ut på att GACKT och de andra ska äta 100 olika saker. Alla äter ju inte allt och så, men ändå. Under avsnittets gång kommer GACKT att hålla på med lite... skumma saker. Det är väldigt roligt i alla fall, även om det inte finns med text (vad jag vet).

 

Enjoy~~

 

/Gakkun


Kommentarer
Postat av: Princesa

hej på dig!

jaghar ingen blogg för att jag tror att man ska lägga tid pådet, men jag trodde att jag vr den enda som gillade Gackt i Sverige.

jag är från bolivia och gillar vår musicmen älskar j-rock också ochd et var så jag såg Gackt så vet du om andra gilalr honom också här i Sverige?

2009-12-30 @ 12:24:37
Postat av: Princesa

förlåt mina knappar fastnar i datorn måste trycka hårdare så att det blir rätt skriven nu blev det:)

2009-12-30 @ 12:26:04
Postat av: nicole

woah vilka vita tänder Gackt har:o;)

2010-01-23 @ 11:09:08
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0